Η ιστορία του σχολείου μας μέσα από συνεντεύξεις, φωτογραφίες και έρευνα
σε αρχεία διερευνήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της ερευνητικής
εργασίας κατά το σχολικό έτος 2018-2019 με τους μαθητές της Β' τάξης υπό
την καθοδήγηση της κ. Γκένιου και την υποστήριξη της διευθύντριας κ.
Σταθάκη. Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πεντάπολης μας παραχώρησε φωτογραφικό
υλικό, ο κ. Λασπάς μας ενημέρωσε για τη δική του έρευνα και έκανε μια
αναδρομή στον χρόνο, ενώ οι γονείς και οι οικογένειες των μαθητών
μας συνέδραμαν με στοιχεία και πληροφορίες. Όλο αυτό το υλικό, όπως και
το φωτογραφικό αρχείο των μαθητών από τη φωτογραφική μας ομάδα
προηγούμενων ετών, συγκεντρώθηκε σε ένα ενιαίο καλαίσθητο αρχείο
παρουσίασης και στάλθηκε στο Μουσείο Σχολικής Ζωής στην Αθήνα,
λαμβάνοντας συμμετοχή στον σχετικό διαγωνισμό. Σήμερα παραλάβαμε τον
έπαινο συμμετοχής μας. Είμαστε περήφανοι γιατί διασώσαμε στοιχεία της
ιστορίας του κτηρίου και του σχολείου της Πεντάπολης, γιατί οι μαθητές
μας έμαθαν μέσω ερευνητικών διαδικασιών, γιατί τιμήσαμε την τοπική μας
παράδοση και ιστορία. Ευχαριστούμε όσους έβαλαν το λιθαράκι τους σε
αυτήν την προσπάθεια.
Geniko Likio Pentapolis participated in the Erasmus+ project "Empower for Employability" during 2018-2021. Students learned about different learning types and learning styles, testing themselves and developing strategies and examples for successful learning. Moreover, they investigated aspects of motivation and how to become more successful by boosting motivation with relation to body language and power poses as well as its importance for success, via motivational speakers and the students delivering their own motivational speeches The student workshop about “How can school and formal education become more motivating”? was organized using teaching methods such as snowballing and discussion groups, and triggered a debate on the topic by engaging the participants. Two workshops, run by a teacher of humanities and a STEM teacher, explored how project-based learning can engage unmotivated students in knowledge and skills acquisition. Finally, positive thinking and mindfulness for
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου