Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

INFO POINT για το Πρόγραμμα "Σχολεία-Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου"

16-17/1/2021 

"Σχολεία - Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου - Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Σεμινάριο" για τους εκπαιδευτικούς με θέματα που αφορούν 

Την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), το θεσμικό πλαίσιο και η διακυβέρνηση της ΕΕ // Φωτεινή Ασδεράκη, Αν. Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Πειραιώς

Τον ρόλο του ΕΚ στην ΕΕ: δομή, πολιτικές ομάδες, λήψη αποφάσεων, αξίες, κράτος δικαίου, εποπτικές εξουσίες. // Φωτεινή Ασδεράκη, Αν. Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Πειραιώς

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και, η προστασία της δημοκρατίας και των θεμελιωδών δικαιωμάτων. // Ελευθερία Μαρκοζάνη

 

Προτεινόμενες Πηγές

Iστοσελίδα του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα
https://www.europarl.europa.eu/greece

Ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
https://www.europarl.europa.eu/portal/el

Τι κάνει η Ευρώπη για μένα
https://what-europe-does-for-me.eu/el/portal

Μαζί.eu (Together.eu)
https://europarl.europa.eu/together/el/

Γωνιά της μάθησης
https://europa.eu/learning-corner/home_el


23-24/01/2021 

Οι μαθητές Χρόνης Λ (Α), Δέσποινα Κ (Α), Χρήστος- Παναγιώτης Σ (Α), Αθανάσιος Ζ (Β), Βασιλική Κ (Β), Ευαγγελία Β (Β), Παναγιώτα Τ (Β), Μαρία Ελένη Γ (Γ), Κώστας Μ (Γ), Ειρήνη Α (Γ), καθώς και οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί κ. Σταθάκη, κ. Γκένιου, κ. Αμπατζή, κ. Μπότσιου, συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα «Σχολεία-Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου», επιμορφώθηκαν από τους συνεργαζόμενου φορείς, το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα και το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, στο πλαίσιο του Προγράμματος Διαδικτυακών Επιμορφωτικών Σεμιναρίων (16,17,23,24 Ιανουαρίου) που υλοποιούνται με την έναρξη των εργασιών των σχολείων.
Τα θέματα της επιμόρφωσης αφορούν:
>Την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), το θεσμικό πλαίσιο και η διακυβέρνηση της ΕΕ,
>Τον ρόλο του ΕΚ στην ΕΕ: δομή, πολιτικές ομάδες, λήψη αποφάσεων, αξίες, κράτος δικαίου, εποπτικές εξουσίες,
>Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και, η προστασία της δημοκρατίας και των θεμελιωδών δικαιωμάτων,
>40 Χρόνια από την ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Δραστηριότητες,
>Την Ευρωπαϊκή Ένωση στο σχολείο και στην κοινότητά μας: Διαδραστικές δραστηριότητες στο Σχολείο
και στην ευρύτερη κοινότητα

 

Πρόγραμμα Διαδικτυακών Επιμορφωτικών Σεμιναρίων για Junior Ambassadors

>1ο Διαδικτυακό Σεμινάριο για Junior Ambassadors: 

Η φύση της ΕΕ και το θεσμικό της πλαίσιο
Φωτεινή Ασδεράκη, Αν. Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Πειραιώς 

>2ο Διαδικτυακό Σεμινάριο για Junior Ambassadors: 

Ο ρόλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην ΕΕ
Φωτεινή Ασδεράκη, Αν. Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Πειραιώς

>3ο Διαδικτυακό Σεμινάριο για Junior Ambassadors : 

Παρουσίαση και προοπτικές του θεσμού «Σχολεία-Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου». Η Ευρωπαϊκή Ένωση στο σχολείο και στην κοινότητά μας: Διαδραστικές δραστηριότητες στο Σχολείο και στην ευρύτερη κοινότητα
Δρ. Στυλιανός – Ιωάννης Τζαγκαράκης:Πολιτικός Επιστήμονας, Διδάκτωρ
Πανεπιστημίου Κρήτης.
Δημήτριος Κρήτας: Πολιτικός Επιστήμονας, Υπ. Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου
Κρήτης. 

>4ο Διαδικτυακό Σεμινάριο για Junior Ambassadors : 

40 Χρόνια από την ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Δραστηριότητες
Δρ. Στυλιανός – Ιωάννης Τζαγκαράκης: Πολιτικός Επιστήμονας, Διδάκτωρ
Πανεπιστημίου Κρήτης.
Δημήτριος Κρήτας: Πολιτικός Επιστήμονας, Υπ. Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου
Κρήτης.

Ο μαθητής Χρόνης Λιόντας, Α τάξη, συμμετέχων στο πρόγραμμα, μοιράζεται μαζί μας την εμπειρία του από την επιμόρφωση των Junior Ambassadors:

Το πρόγραμμα EPAS μέσα από τις διάφορες δράσεις έχει ως κύριο στόχο την ανάδειξη των ωφελειών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ίδιο το άτομο. Αρχικά, τα άτομα που συμμετέχουν στο EPAS έχουν την δυνατότητα να μάθουν τους θεσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης και γενικά να αποκτήσουν ειδικές επιμορφωτικές γνώσεις σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της. Επίσης, έχουν το πλεονέκτημα να κατανοήσουν τα δικαιώματα τους ως Ευρωπαίοι πολίτες και πως να συμμετέχουν στη διαμόρφωση του δημοσίου βίου αλλά και στην εμπέδωση της δημοκρατίας. Τέλος, οι συμμετέχοντες στο EPAS θα μπορέσουν να αναβαθμίσουν τις γλωσσικές τους δεξιότητες και να ανακαλύψουν τα ταλέντα και δεξιότητες τους. Γενικά, το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχεις ως σκοπό τη διαμόρφωση της Ευρώπης του μέλλοντος.

May be an image of food 

May be an image of food 

May be an image of food 

May be an image of map and food

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΣΤΟ ΓΕΛ ΠΕΝΤΑΠΟΛΗΣ 2020

Την 27η Οκτωβρίου το ΓΕΛ Πεντάπολης τίμησε τους μαθητές που αρίστευσαν κατά το σχολικό έτος 2019-2020, με βραβεία και αριστεία. Ο κ. Μπαδέκας, καθηγητής Οικονομικών και κάτοικος Πεντάπολης, έδωσε χρηματικά βραβεία στους 3 πρώτους μαθητές, που αρίστευσαν σε βαθμολογία στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Επίσης συγκροτήθηκε η Σημαία του σχολείου, με την Σημαιοφόρο και τους Παραστάτες.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ETWINNING 2021-2022

Με 4 ετικέτες ποιότητας για τη συμμετοχή του σε έργα eTwinning βραβεύθηκε φέτος το ΓΕΛ Πεντάπολης! Επιπλέον, ως αναγνώριση της εργασίας του στις διακρατικές συνεργασίες, θα λάβει ένα  3d printer, καθώς πληροί τα σχετικά κριτήρια επιλογής που ετέθησαν από τον ΕΟΥ της δράσης.    Οι Εθνικές και Ευρωπαϊκές Ετικέτες των έργων μας έχουν παραληφθεί από τους μαθητές του ΓΕΛ Πεντάπολης!      

Στιγμές από την Ιστορία του Σχολείου μας 2019

Η ιστορία του σχολείου μας μέσα από συνεντεύξεις, φωτογραφίες και έρευνα σε αρχεία διερευνήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της ερευνητικής εργασίας κατά το σχολικό έτος 2018-2019 με τους μαθητές της Β' τάξης υπό την καθοδήγηση της κ. Γκένιου και την υποστήριξη της διευθύντριας κ. Σταθάκη. Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πεντάπολης μας παραχώρησε φωτογραφικό υλικό, ο κ. Λασπάς μας ενημέρωσε για τη δική του έρευνα και έκανε μια αναδρομή στον χρόνο, ενώ οι γονείς και οι οικογένειες των μ αθητών μας συνέδραμαν με στοιχεία και πληροφορίες. Όλο αυτό το υλικό, όπως και το φωτογραφικό αρχείο των μαθητών από τη φωτογραφική μας ομάδα προηγούμενων ετών, συγκεντρώθηκε σε ένα ενιαίο καλαίσθητο αρχείο παρουσίασης και στάλθηκε στο Μουσείο Σχολικής Ζωής στην Αθήνα, λαμβάνοντας συμμετοχή στον σχετικό διαγωνισμό. Σήμερα παραλάβαμε τον έπαινο συμμετοχής μας. Είμαστε περήφανοι γιατί διασώσαμε στοιχεία της ιστορίας του κτηρίου και του σχολείου της Πεντάπολης, γιατί οι μαθητές μας έμαθαν μέσω ...